Monday, April 24, 2006

Erkek milleti ile renk uzerine diyalog ;)

Az once arkadasimla yasadigim msn diyalogunu aynen oldugu gibi orijinal hali ile aktariyorum..;) Yoruma gerek gormuyorum ;)

balcicegi says:
bu gonderdigim kareyi acik kreme boyayabilirmisin
balcicegi says:
ben de paint yok


Transfer of "krem.gif" is complete.

You have successfully received D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Received Files\krem1.GIF from sultanofthecolor

sultanofthecolor says:
bu nasıl biraz tarif etsene buna göre renklerle aram pek iyi değildir

balcicegi says:
1 dk bakayim

sultanofthecolor says:
tmm
balcicegi says:
biraz daha acabilirmisin rengini

sultanofthecolor says:
tmm
balcicegi says:
ucuk olsun

sultanofthecolor sends:
You have successfully received D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Received Files\adsız.bmp from sultanofthecolor

sultanofthecolor says:
bu nasıl uçuk derken ne demek istedin ? (lol)
balcicegi says:
blog template’i degistircem, arka plan krem olacak

sultanofthecolor says:
ha anladım
balcicegi says:
bunu gif olarak gonderebilirmisin

sultanofthecolor says:
tamam
(Aradan 15 dk gecer) titresim yollanir

balcicegi says:
oldu mu ?
sultanofthecolor says:
ya bi convert programı vardı onu arıyom ben harddisk çorba gibi banada lazım zaten de bulamadım daha
balcicegi says:
ok
balcicegi says:
sildim ben gonderdigini
balcicegi says:
dosya turunu gif sec
balcicegi says:
kayit eder hemen
sultanofthecolor says:
tamam bi deneyeyim
sultanofthecolor says:
bu seferde dokulu olarak kaydediyor bi dakka aklıma bi fikir geldi
sultanofthecolor says:
gif yap dedimmi dokul olarak kaydediyor bi converter la çevirip göndereyim ben 1 dk sürer
balcicegi says:
ok

sultanofthecolor says:
kusura bakma biraz geç oldu

You have successfully received D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Received Files\adsız.gif.gif from sultanofthecolor

balcicegi says:
saol, est.

sultanofthecolor says:
est. Allah kolaylık versin
sultanofthecolor says:
bende bişey yapacaktım çay alıp gelince unuttum
sultanofthecolor says:
hatırlamaya çalışıyorum şimdi
balcicegi says:
;)
balcicegi says:
ya bu cok sari gozukuyor
balcicegi says:
krem yokmu sende ?
balcicegi sends:
;)
balcicegi says:
bunu ucuk krem yapamazmisin?
sultanofthecolor says:
kremin nasıl olduğunu tam bilmiyorum ki
balcicegi says:
bej rengi


Transfer of "adsız.gif" is complete.

balcicegi says:
bej rengini biliyormusun?
sultanofthecolor says:
sayılır
balcicegi says:
lol
balcicegi says:
beyazin kirlisini dusun
balcicegi says:
beyaza yakin

sultanofthecolor says:
hah tamam anladım benim odamın duvarı gibi sigara yüzünden tarif ettiğin gibi oldu
balcicegi says:
lol
balcicegi says:
aman ha gri yapma ;)
sultanofthecolor says:
şimdi bunu biraz daha sarıdan uzaklaştıracağım di mi ?
balcicegi says:
evet ;)

sultanofthecolor says:
tmm
balcicegi says:
lol
balcicegi says:
siz erkekler alemsiniz ya
balcicegi says:
bir erkege krem rengi nasil tarif edilir diye dusunuyorum da..
sultanofthecolor says:
zaten bu gidişle kendiliğinden o hale gelecek
sultanofthecolor says:
:)
balcicegi says:
oyle gozukuyor ;)
sultanofthecolor sends:
Open(Alt+P)
sultanofthecolor says:
bu nasıl ?

You have successfully received D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Received Files\deneme1.GIF from sultanofthecolor

balcicegi says:
bu krem mi simdi?

sultanofthecolor says:
bilmem sadece koyulaştırdım biraz
balcicegi says:
bu az oncekinden daha koyu
balcicegi says:
ben ac dedim!
balcicegi says:
koyulastir demedim ki!
sultanofthecolor says:
pardon pardon

balcicegi says:
offf off ;)


You have successfully received D:\Documents and Settings\Administrator\My Documents\My Received Files\deneme2.GIF from sultanofthecolor

sultanofthecolor says:
bu daha açık herhalde
balcicegi says:
bakayim
sultanofthecolor says:
yaşa ki neler öğrenesin sayende krem rengini de öğrenmiş olacağım
balcicegi says:
lol

sultanofthecolor says:
aslında paintle boşuna uğraşıyormuşum ..



Not: Arkadasimin ismini sultanofthecolor olarak degistirdim. Kimliginin ortaya cikmasini istemez diye dusundum :P

161 comments:

Suat Saygın said...

Bej güzel olmuş. Tam sayfanı inceliyordum, geri gelince sayfanın yapısını değişmiş gördüm :))
Beji biliyorum ama lila gibi ara renklere gelince ben de karıştırıyorum :)

life said...

:)))))
:)))))

:)))))
:)))))

Napim benim paint arıza çıkardı sizi böyle uğraştırmak zorunda kaldım:((((

Çok sorry:(((((

Hakketen hep böyle mi erkek milleti.Kadınların erkeklerden ağlaması boşuna değilmiş demek:))

ladybird said...

Hosgeldiniz Suat bey

Hala guluyorum ;)
Template henuz degismedi. Degismesi icin bir kac arkadas hepbirlikte calisiyoruz ;)
Goruldugu gibi birinin bilgisayarinda ariza cikiyor, digrine 2 saat rengi tarif ediyorum vs vs. ;)

Bâd-ı Sabâ said...

@ Ladybird

...tez zamanda şu google reklamının renkleri de değiştirile ve reklam için tek bar yerine çift bar kullanıla!

***

dip not: yarın dinamik sınavım var ve muhtemelen dört'te (dört soruda) sıfır yapıcam. ama asla ağlamak sızlanmak şikayetci olmak yok; sakinim, huzurluyum.

bu saatten sonra bize gülmek yakışır...

Sonuna Kadar,
Kâzım Mızrak


(bloğumdaki taşlamanıza bir cevaptır)

Anonymous said...

bu postu protesto ediyorum :) (bir erkek)

tahin said...

:))

ladybird said...

Sinavinda basarilar dilerim muhterem kardesim.
Allah c.c derslerinde zihin acikligi versin ins.

anonim,
hic bir sey yapamazsin ;)

ladybird said...

yaz yaz;))
aninda kayit etmek lazim boyle diyaloglari;)

cenkunal said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Feminizme kayış mı var ne?
Bu arada Şehnazın "Kadınların erkeklerden ağlaması boşuna değilmiş demek:))" bu ifadesinde ne demek istediğini anlamış değilim.-Anlamamak suç mu? -

Hayâl said...

Ladybird bırak bloğun dağınık kalsın :))) Yoksa renk tarif edecem diye sen dağılacaksın :)))))))))))))))

Anonymous said...

şehnaz erkek mi :)

life said...

Anonymouslara açıklamalar,

1)
Hey Allah'ım yaa, bu demek şimdi?Bu nerden çıktı.Cık cık cık

Detaylıca anlatmak gerekirse Laydbird'ün şablonunu değiştirmeye çalışıyorum ve bunun için paintte bahsi geçen dosyayı krem rengine boyayamadım.Çünkü benim paint sorun çıkarttı.Krem rengi yapmak isterken mavi yada pembe yapmaya başladı.Ladybird'e dedimki bunu sen yap.O da paint programının olmadığını söyledi.Dur ben arkadaşıma yaptırayım dedi.İşte erkek olan o arkadaşı.Yani ben değil.O kadar cahil mi görünüyor muyum?:Pp
Ben olsam ladybird hiç erkek arkadaş diye anlatır erkek milleti diye yorum yapar mı?ZAten yorumumda sizi diye bir ifade kullandım.Yani sizi uğraştırmak zorunda kaldım dedim.Üstelik yukarıda ki yorumumda o gülücük deli gibi kendime atacak halim yok dimi?:)Ve üstüne üstlük erkek milleti hep böylemi diye yorum yapmazdım ben olmuş olsaydım.

Bu anonymouslarda erkek galiba.Nasıl da belli ediyorlar kendilerini:Pp

SULTANOFTHECOLOR ÇIKIP BİR AÇIKLAMA YAPSA DİYORUM ŞÖYLE GÖĞSÜNÜ GERE GERE."YANLIŞ ANLAŞILMASIN O BENİM ŞEHNAZ DEĞİL" DESE.AMA ONDAN DA SES YOK:(((


2)
Birinden ağlamak bir deyimdir.Yani birinden dert yanıp, şikayet etmek şeklinde.Kadınların erkeklerden ağlaması ise erkeklerin kadınları sürekli üzmesi sebebiyledir.İşte o yüzden öyle bir ifade kullandım. Dedim ki boşuna değilmiş kadınların erkeklerden ağlaması.

Anonymouslar açıklamam yeterli mi?Değilse sorun anlatayım:Pp

Şimdilik bu kadar.....

Anonymous said...

kuzencim yoklugumda neler cekmissin.. vah vah.. ben olsam yapiverirdim sipsak.

bu arada, arkaplan rengini degistirmek icin gif dosyasina, ya da herhangi bi dosyaya ihtiyacin yok aslinda

template kodunun icinde background : #... diye bir satir var. oraya rengin uc harfli html kodunu girersen istedigin rengi elde edersin.

diyebilirsin ki simdi, html kod da ne demek?

(bkz: bayanlara bilgisayar anlatmak)
(bkz: hemcinslerime laf yok)

:P

kremin ve diger renklerin kodlari icin: http://www.asahi-net.or.jp/~FX6M-FJMY/java09e.html

sevgiler

ladybird said...

sevgili kuzencigim

1 sene programlama okudugumu unutttun sanirim:P

ilk html kodlari ile hazirladigim istanbul sitesinin linkini mail ile gondereyim de bak istersen;)

hazir sablon kullanmiyoruz, yoksa rengin nasil degistirgini biz de biliyoruz:Pp

baska bir template uydurmaya calisiyoruz..

bu aciklamami anlamazsaniz tekrar detayli anlatirim, e nede olsa erkeklerin algisi bayanlara gore daha dusuk mu desem, ne desem acaba:P kelime bulamiyorum simdi:PPp

benden de sevgiler ;))

tahin said...

Ryu kardesim, html felan .. peeh.. Elimizin kiri:D

Anonymous said...

sayın şehnaz hanım. sizin ladybird ile senli benli konuştuunuzu tahmin edebilecek durumda değilim. tabi ki "siz" diye hitsp etmenizden bir kaç kişiyi muhatap aldığınızı düşünmemizden daha tabii bir durum olamaz.

ladybird kişilik haklarını korumak adına isim vermediği gibi cinsiyeti de değiştirmiştir diye düşünmemizde de bir sakınca olmamalı.

insanın kendi kendine gülmesini neden garipsiyorsunuz?

erkek milleti hep böyle midir diye de yorum yapmanızı, sizin de postun içeriği ile biraz dalga geçmek kasdı ile yazmış olmabileceğinizi varsaydık.

life said...

Ryu bu template senin bildiğin templatelerden değil.Html kodları fayda etmiyor.Bizde biliyoruz bahsettiğin yöntemi ama işlemiyor ne yazık ki.

Erkek milleti işte birde bizi anlasa:Pp

ladybird said...

hayal,

gordugun gibi 3'e 2 durumdayiz su an.. sayimizi artiracak yok mu?;)

Anonymous said...

css/html kodu kullanarak degistirilemeyecek bir arkaplan rengi olmadigindan, sayet desen kullanilmayacaksa bunun icin herhangi bir resim dosyasina ihtiyac olmadigini iddia ediyor,

ve sizi bu iddiamin aksini ispat etmeye davet ediyorum,

sayin html ustalari tahin hanimefendi ve de ladybird hanimefendi :)

en kalbi sevgiler

---
maskulinist dayanisma engellenemez!

Anonymous said...

sehnaz hanim sizi de davet ediyorum bu vesileyle, buyrun :)

tahin said...

Heyt, dagilin bakim:P
aa.. basit bir islem yuzunden millet birbirine girecek simdi:)
Ladybird bosver sen template'i falan:P Iyi boyle blog, renkler falan super:) Kalsin, elleme:))

Anonymous said...

hic de degil cok cirkin :))

ne bu arkaplan rengi boyle :)

tahin said...

:) Yahu daha arka plan degismedi ki:))

Anonymous said...

bu pes etmenin işareti olsa gerek :P

ladybird said...

bahar temizligi yapiyoruz, bloga gelenler muzik ve goruntu ile hic gitmemeli buradan:P

psikolojik baski uygulamali:P

haydi bayanlar sablonlarinizi bahara ve yaza gore ayarlayalim ;))

Anonymous said...

hadi ya :)

olsun

bu da cirkin

:))

Anonymous said...

templateden vazgeçtiler, erkeklerle mücadele edemeyeceklerini anladılar :)

ladybird said...

pes etmek?
bizler (bayanlar)

hahayt buna guldum iste anonim ;)

tahin said...

:)
Yok hocam erkeklerle ne mucadelesi:)
Cocukla cocuk olunur mu, siz de canim:P

ladybird said...

tahin ile biz heryerde, her zaman deriz..

Erkekleri anlamak icin 1 sene cocuk psikolojisi okumak yeterlidir;))))

Anonymous said...

hadi görelim, bir krem rengi arka plan bekliyoruz, 2 dk. içinde :)

Anonymous said...

şehnaz hanım da kayboldu :P

Anonymous said...

gördüğünüz gibi, 5 dak. geçti :P

Anonymous said...

bana yetki verilsin, bu blogun arka planini 2 dk icinde krem rengi yapabilecegimi iddia ediyorum :)

hodri meydan! :))

yasa anonimus!

tahin said...

Arka plan zaten krem:P
Cok teknik hata yapiyorsunuz:P Salvolari savusturamadiniz gitti:P

life said...

Anonymous kız yada erkek demekle kişinin kimliği pek açığa çıkmasa gerek zaten ladybird olayı detaylıca aktardı hiç bir değişiklik yapmadan,sadece kişinin linkini değiştirerek, oyüzden neden yanlış anlaşıldı anlamıyorum hala.Benim yorumumda dikkatli okunursa yanlış anlaşılmamalı ama,ne diyim erkek zihni işte:pp

İnsan kendine gülebilir tabi ama ben bu durumda gülmezdim!Varsayımlarınız hakkında yanıldınız.Düşündüğünüz gibi değil ne yazık ki.Siz sizolun, benden tavsiye varsayımlarınıza pek güvenmeyin:pp




Ryu bahsettiğin yöntemi bir kez daha denedim hemde kendi blogumda ama yeşil nedense başka bir renge dönüşmedi.Diğer çalıştığımız şablon çok ayrı bir olay ki onda hiç tutmaz.Hala iddianda kararlı mısın:)

Anonymous said...

kadın psikolojisi için ne okusanız yetmiyor.

tahin said...

anonim1:))

life said...

Ryu bu blogun mevcut şablonu üzerinde değişiklik yapmıyoruz onu bahsettiğin teknikle değiştirebilirsin.Ama biz öle basit işlerle uğraşmıyoruz:pp


Anonymous kaybolmadım burdayım,beni kimse yıkamaz:pp

Anonymous said...

sehnaz hangi sablon ise soyle bana yapicam ben onu hangi renk istersen

ryu701@gmail.com

life said...

Çünkü kadın psikolojisi normal ama erkeklerinki anormal.Anormal olan normali anlayamaz tabi:pp

Anonymous said...

şehnaz(!) elbette yıkılmazsınız, çünkü siz bir erkeksiniz :)

ladybird said...

anonim1

kadin psikoloji ve fitratindan cok anladiginiz belli oluyor;)
daha cok calismaniz lazim coooook:P

tahin said...

Namaza gittim, donucem:)

ladybird said...

tamam arkadaslar

soyle yapalim.,

2 gun icerisinde bana en guzel bahar kokulu sablonu getirene buradan odul verecegim ;')))

sizi nasil tuzaga dusurduk, ah erkekler ah, cok cabuk kaniveriyorsunuz, eheuheue

Anonymous said...

şehnaz hanımı cenk ünalin blogundaki kadın erkek farklılıkları ile ilgili posta havale ediyorum

ladybird said...

kadin erkek farkliliklarina hic girmeyin isterseniz..ben de alasi var..dokerim hepsini ortaya ;)sonra pisman olursunuz..soylemedi demeyin;))

Anonymous said...

ben allah'a havale ediyorum

Anonymous said...

ben de :)

ladybird said...

bu kadar kolay mi pes ediyorsunuz?

ben de namaza kacayim bari:P

Anonymous said...

ben de.

Anonymous said...

cocuklar saf masum ve samimi varliklardir ben cocuk psikolojisiyle anlasilmaktan gurur duyarim

Anonymous said...

ama kadinlar acep nasildirlar? nasildirlar sorarim size?
namaza kacmayin lutfen

basi sikisti mi Allahuekber! deyip namaza duran zubukzadeyi hatirladim :))

Anonymous said...

kadın psikolojisine sahip olmaktansa çocuk psikolojisine sahip olmak evladır.

Anonymous said...

aklin yolu bir anonimus

Anonymous said...

resmen kaçtılar ya :)

Anonymous said...

kacarlar
artik aksama kadar namaz kilarlar bekle gor

life said...

Ryu şablonu gönderiyorum benim krem rengi yaptığım yerleri sende pembe yap bakalım ama sadece html kodlarıyla yap.


şehnaz(!) elbette yıkılmazsınız, çünkü siz bir erkeksiniz :)
Ben buna cvp yazarsam aşırıya gidebilir,sınırı aşabilirim.O yüzden susuyorum.

Bende bütün erkekleri Allah'a havale ediyorum.Anoncuklar bir de kim oldukarını söyleseler pek bi memnun olacağım:pp

Anonymous said...

sehnaz sen uyma onlara

Anonymous said...

ryu, oyuna gelme
bu bayanlar adam kullanamsını iyi bilirler :) boşver, yapma. kendileri yapsınlar, öğrensinler...

life said...

Erkeklerde çocuk psikolojisi ne arar aaaa.Bu arada şu anoncuklar saklanmasınlar.Esas saklanan onlar sanırım,neyden korkuyorlar ???


Biz biliyoruz zaten, öğrenecek bişi yok...

Ryu uymamaya çalışıyorum....

ladybird said...

tabe tabe;)

ayiya sormuslar "ensen niye kalin ?" diye..

"her isimi kendim yaparim da ondan" demis..

Bu sozden anadigimiz erkekler anca konusurlar icraata gelince hic bir sey yapmazlar ;)

Anonymous said...

haklisin galiba anonimus ama
yapicam yine de

Anonymous said...

sehnaz gonderdin mi bilmiyorum ama mail hala gelmemis

adres ryu701@gmail.com yanlis olmasin

tahin said...

:)
dur yahu once bana gonderim kodlari:) Daha ben gormedim onlari..

ladybird said...

Sablon degistiginde bir dahaki En'ler analizinde En cok konusulan template" olarak secicegim ;)

tahin said...

Dedim ladybird'e ben bi bakayim diye, cocukla cocuk olma bosver dedi:P

life said...

Niye kullanalım.İhtiyacımız yokken ryu geldi yolla ben yaparım dedi aaaaaaaaaa.....

ladybird said...

tahin sadece renk degil, iddiali olan herkes yeni bir template ile ciksin karsima..baska turlu muhatap olmiyacagim bunlarla;)

Anonymous said...

allahumme ecirna min şerrinnisaa :P
sağlıcakla.

Anonymous said...

ben kendimi hizmete adamis bir kimseyim lutfen mani olmayin

tahin said...

:))
En şık template, icinde en cok html kodu gecen template yarismalarina hosgeldiniz:))

life said...

Anoncuğun biri kaçtı:pKorktu tabi kim olduğunu söyleyemedi:))

Ryu bekle geliyor.

tahin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ladybird said...

http://users.rcn.com/giant.interport/COLOR/1ColorSpecifier.html

bu sayfada olan light salmon rengini yap bakalim ryu;)

tahin said...

"Sizin en hayirliniz, kadinlarina karsi en iyi davrananinizdir ."

ladybird said...

yasa tahin ;)

kacarlar tabi sehnaz..kiminle ugrastiklarini bilmiyorlar:P

tahin said...

"Allah katında en hayırlınız; Allah’tan en çok korkanınızdır."

life said...

lady bird yok yaa şöyle cırtlak bi pembe yapsın bakalım oluyormu belli olsun o dediğin rengi ben yapabilirim

Anonymous said...

hadi sehnaz nerde kaldi benim mailim

Anonymous said...

light salmon'un da izgarasi ne guzel olur ama

ladybird said...

benim istedigim renki yapsin;)
bahar gelsin, kuslar civildassin, bulbuller otussun..

cosalim, mutlu olalim..

tahin devam ;)

Anonymous said...

abidik gubidik gak gak he?

heh heh :)

Anonymous said...

duzelttim turkce harfler de dogru gorunuyor artik

life said...

dur yaa daha kontrol etmedim

Anonymous said...

evet arkaplani istediginiz gibi pembe yaptim herhangi bir resim kullanmadan, html ile

bakabilirsiniz

Anonymous said...

pardon adres yazmiyorduk sanirim

sorry :)

ladybird said...

Bitmeden gormesinler kuzencigim, o yuzden editledim ;)

elerine saglik, el yazisi gibi gorunen guzel fontlarda eklesek diyorum:P

aslan kuzen, sen cok yasa kuzen, en buyuk kuzen bizim kuzen!

sak sak sak ;)

Anonymous said...

hehe tamam tamam :)) sagolun

madem mesele halloldu ben simdi isime gucume doneyim, size kolay gelsin

ne yaptigimi de soyleyeyim

background-image tagini kaldirip
background-color tagini ekledim

koddaki mesele buymus

font eklemek icin

font-family: ...

tag'i onunde istediginiz siraya gore fontlari yazmaniz gerek araya virgul koyarak

yalniz unutmayin standart disi fontlar kullanirsaniz ziyaretcileriniz o fontlari bilgisayarlarina yuklemedikce alternatif fontlarla sayfanizi goreceklerdir

gorusmek uzere

life said...

Yiğidi öldür hakkını yeme demişler.Helal olsun.Vay bee:pp

Anonymous said...

bu arada farkettim ki aziz dostum kazim mizrak bey'in burada bir yorumu varmis. kendisine buradan selamlar gonderiyorum

herseye ragmen,
ryu :/

Anonymous said...

tesekkurler sehnaz hanim

:/

Anonymous said...

niye bitmiş bu tartışma? son noktayı ryu koymuş yani. helal sana ryu...

Anonymous said...

son olarak belirteyim ki, delikanli adam iki renk bilir: siyah, beyaz

kartal misali
ryu kun

Anonymous said...

oldu olacak şu yorum sayısını da 100 yapalım bari :P

Anonymous said...

ryu kun seninle tanismak isterim

Anonymous said...

100, 100, 100 .....

Anonymous said...

ben de

Anonymous said...

yeni hedef 200!

Anonymous said...

siyah, beyaz. gerisi yalan.

beni birakin,
ryu kun

Anonymous said...

ben de anonimle tanışmak istiyorum

life said...
This comment has been removed by a blog administrator.
life said...

İstisnalar kaideyi bozmaz.Ryu bir istisna ve biz yapamadığımızı kabullendik.

Anonymouslar esas çıksın kim oldukarını söylesinlerde son noktayı onlar koysun:PP

Anonymous said...

son mesaji ben yazmadim
taklitlerimden sakininiz

taklit edilen,
ryu kun

tahin said...

Biz kim yahu:)
Ben biz'in icinde degilim:P

ladybird said...

Ben de degilim;)

Anonymous said...

iste kadin milleti degil mi satar arkadasini iki dakkada boyle

life said...

Ben o bizi kendim için kullandım ki.Çoğul olarak değil sadece kendim için kullandım.Kimseyi katmadım.

Dolayısıyla kimse de beni satmış olmaz.

Anonymous said...

hadi yine bir yolunu buldunuz :)

tebrikler :)

tahin said...

anonymous, tecruben cok bu konuda herhalde..?

Anonymous said...

113 yorummu...devam edemicemm..:) sonuç olarak ryu yaptımı bi arkaplan?P:

Anonymous said...

hayır tahin ben bulmadım siz buldunuz, sizin çok sanırım :)

ama sizin tecrübeye de ihtiyacınız yok. doğuştan gelen bi yetenek

ladybird said...

anonymous

biz arkadasimizi dostumuzu satmayiz! siz oyle yapiyor olmalisiniz..

kisi kendi nasilsa baskalarinida oyle gorur..

espriden de anlamayanlar var su dunyada yahu ;)

ne komiksiniz..

Anonymous said...

son bir kaç anonim yazan kişi ile her hangi bir alakam olmadığını beyan ederim.

Anonymous said...

benim de bir alakam yok

ladybird said...

desertroselarda gelmisler hosgelmisler ;)


herkes bir seyler yapti ;) ryu'nun hakkini yemeyelim .. sehnaz image kodu ile, ryu renk kodu ile yapti.. sonuc olarak herkes hakli yani;)

Anonymous said...

benim varsa anonymous olayım

Anonymous said...

yapmış..:) şu laf yetiştirme-geyik durumuna bakın..yaşıtlarım için bi yıl çocuk psikolojisi okumak meselesine katılmaktayım.büyükler için istisnalar olduğunu düşünüyorum :)

tahin said...

Burada kendi arasinda eglenen ve "birbirini taniyan insanlar arasinda" bu sekilde sivrilebilme yeteneginiz olduguna gore sizde de dogustan gelen epey bir yetenek olmali!
Sakayi bilmem ne yapmis olmayi bu kadar insan arasinda sadece sizin becermis olmaniz ve kabaliginiz sebebiyle sizi tebrik ediyorum!!!

Muhatabim degilsiniz.Nokta.

Anonymous said...

hoşbuldum :) hoş mu buldum anlamadım ama =)

Anonymous said...

:(

Av. Ertuğrul Harman said...

merhaba :)

ortalik anonimden gecilmiyor, bundan boyle yalniz login olarak yorum birakacagim

renklerin icinden,
ryu kun

life said...

Ama Ryu bişi dicem sen tagları değiştirmişsin.İlk yorumunda sadece backgroundun rengini değiştirin dedin ben ona fayda etmiyor dedim.Yoksa tag değiştirerek yapman gayet doğal.

ladybird said...

kuzencigim bu ortalik karistirmaya calisan anonim senin gizli hayranin olmali ;)

Kendi haline birakalim ;)

ladybird said...

desertrose,

senin blogun sablonuna da el atalim istersen ?;)

Av. Ertuğrul Harman said...

delikanliysa ciksin ortaya, anonimus, delikanliysan ortaya cik !

:)

sehnaz sen ne diyorsun ben anlamadim simdi. gayet dogal demissin. ben de yapardim mi diyorsun. olabilir ben yapamazsiniz demiyorum. neticede hallettik ya onemli olan bu.

yalniz adam,
ryu kun

Anonymous said...

:) yok yok.ben adamakıllı şeyler yazamicam zaten yine psikolojik üzüntülerim tuttu.gelde şimdi içini dökme.hadi ben gittim.burayada yazıyorum ama e zaten sohbet yerine döndü burası =)

ladybird said...

Evet! Mirc'e dondu;)

Icini dokebilirsin. Rahat ol;)

Anonymous said...

=)gidemedimya.muhabbet etcem ama olsun herkesin gördüğü bi yer burası :)
yok benim mekana dökmek anlamında dedim.ortalıkta dinginleşti.bu sefer erkekler namaza gitti galiba : )

Anonymous said...

150 olsun bare..

NeLLy said...

sessiz okuyucu kitlesi adina boylesi keyifli yorumlarin devamini dilerim.

Av. Ertuğrul Harman said...

muhtesemdir

hem elinden her is gelir hem de cok mutevazidir

ladybird the magnificent diyoruz biz ona kendi aramizda

sogut golgesinde,
ryu kun

Anonymous said...

buradan ryu kuna ve mızraka bir şey soracağım. yorum yazarken yazı karakterinin değiştirilmesi ve link ekleme nasıl oluyor?

Av. Ertuğrul Harman said...

< i > italik < /i >
< b > kalin < /b >
< a href="link">linkadi< /a>

bu sekilde.
fakat bosluk birakmayiniz, ben goresiniz diye bosluk birakarak yazdim.

birbucuk iskender,
ryu kun

ladybird said...

bilgi icin tesekkurler ryu,

imzadan anladigim kadari ile, bu bilgi karsiliginda bir bucuk iskender istemekte kuzenim;) bilginin size ulastigi yer benim sayfam olduguna gore bana da 1 porsiyon sultanahmet tarihi kofte lutfen ;)

link cikacak mi bakalim;D

www.lezzet.com.tr/ayin_mekani/01407/

ladybird said...

bir de kalin yazmayi deneyelim.

simdi de italik yazalim

ne guzel, ne guzel ;)

Anonymous said...

bakalım nasıl oluyor? en çok ziyaret ettiğim blog

Anonymous said...

reklam ucreti alacagim bundan boyle ;)

Anonymous said...

reklamı linki verilenden alırsınız. onun haberi varsa tabi :)

Anonymous said...

ücreti diyecektim. yanlış olmuş.

Anonymous said...

ryu, teşekkürler.

Bâd-ı Sabâ said...

Sayın Anonim,

Sualiniz muhatap bulmuş,
bize de söz kalmamış...

Kâzım Mızrak

# Teşekkür ederim Ryu,
ve Aleyküm Selam...

Av. Ertuğrul Harman said...

rica ederim meslekdasim anonymous ve dostum Kazim Mizrak

bu arada, blogun su anki vaziyetinde yorumlari okumanin cok guc oldugunu, ancak `post a comment` atfina tiklayarak gelen pencereden yorumlari okuyabildigimi...

aduuket!
ryu kun

Av. Ertuğrul Harman said...

sevgili anonymous,

atif yaparken

< a href="atif" target="_blank">matuf< /a>

yazarsaniz tiklandiginda yeni bir pencerede acilir. aksi halde matuf sayfa yorum penceresine kendini sIkIshtirmaya calisir.

aryuken,
ryu kun

Anonymous said...

ya bu kadar yazıya bu kadar yorum:)

ladybird said...

yorum olmadigini iddia edenler var anonymous;)

tahin said...

Hava cok guzel ve gunesli.
Derhal sokaga cikilaaa..
Ladybird evde ders calisaaa:P
ha.ha.ha ..
:D

Zalım Dünya,
tahin :)

ladybird said...

no, no , no!
zalim degil adil dunya diye buna derim ben!

Ogrenen, dusunen, calisan
ladybird:/

Anonymous said...

ladybird,hayat enerjine hayranım,Allah eksiltmesin,maaşallah.
kaynağı nelerdir diye bir merak var içimde.

ladybird said...

Merhaba flh,

Duana amin diyorum. Kaynagi iman olmali.

Selam ve duayla..

Anonymous said...

Hiç birşeyden pişman değilim.:))
Siz dua edin tam renk körü değilim yoksa krem rengi bulana kadar neler çektirirdim size:))))

ladybird said...

amanda aman kimler gelmis efendim;)
hosgeldiniz sultanofthecolor.

yeni bir diyalog icin lila'ya ne dersiniz ?:P

Anonymous said...

neden olmasın?
yalnız önce sakinleştirici stoğunuzu kontrol etmenizi öneririm.:))
Yüksek dozlarda kullanmanız gerekebilir:))

ladybird said...

hormonlari ayarlariz, sorun degil ;)

ben sakin davranirim davranmasinada, isin sonu kotu olacak cunku adim feministe cikacak :D

Anonymous said...

flh,
tavrına hayran olayım

ladybirdün hoş görüsüne sığınarak, buraların çet ortamına döndüğünü görüp, müsadenizle ladybird battı balık yan gidebilir mi diye müsade istemeyi de ihmal etmeden göz kırparak..

Anonymous said...

aaaa...
chat asagi chat yukari, kiskanmayin kardesim:)

Nazar etme ne olur,
Calis senin de olur:P

Chat mat, 159 comment iste:P
Hatta 160 oldu:)

Guiness Rekorlar kitabina basvuralim diyoruz:P En cok yorum alan blogcu basligi altinda:)

Anonymous said...

chatlayana kadar chat!

hedefimiz 1000 yorum! ay sey chat:P

Anonymous said...

a

tahin said...

Yelkenler bicilecek..
Yelkenler dikilecek..

Ey Musluman! Uyan artik gaflet uykusundan!!

ladybird said...

hosgeldin gonul mimari,
biliyorum yanlis bir tarif ancak karsimdakinin renk uzerine algisini hesap ederek o sekilde tarif etmeye calistim. belki anlar diye ama ise yaramadi:))